~ PeRMaTa HaTi Ku ~

~ Erti Sebuah Kehidupan ~

Selasa, 14 Disember 2010

~ Kenapa Msti Aku?? ~

Npe msti aku?? Ape aku dh wat? Aku xkcau Balak Owg..Aku Dok Diam2 Lam Dunia Aku..Aku X Kcu Idup Spe2 Pon..Npe Mst Ade Yg X Puas Ati Tntang Aku?? Aku xde slah..aku tw aku x slah..npe mst aku yg kena? Hello?? Balak Ampa yg add aku?? apehal nk maki aku? yg aku tw..dh da owg add,,aku approve je la..mna aku tw tu balak ampa?? sudah la..ckup2 la..dh byk dh org maki..hampir stiap ari..msti akan ada...pe hal wei? bnda ni aku smpan lama..aku x gtw spe..sbb aku xmo owg len dok sbuk2 tny..balak aku pon aku x gtw..mybe mlm ni dia akn tw smua..au x trthan..aku trdiam..aku trgamam..ckup la ampa smua nk seksa jiwa aku..mgkin aku x lyak nk brkawan ngn org lam fb tu..la ni,,aku padam..aku dok diam2 kat blog ni..aku luah smua kt sni..aku dh ckup sabaq..ampa xmo kawan aku xpa..aku da balak aku..aku da family aku..smua tu lbih pntng dri aku kwan ngn ampa smua..dh laa..skg..xda lg fb..xde lg kawan2..idup aku utk balak aku,family aku..yg plg pntg..allah sntiasa d pihak yg benar..










Apabila seseorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitikkan airmata, itu bererti dia sedang menangis di dalam hatinya. Apabila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya, lebih baik beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum kamu meminta maaf. Dan wanita sulit untuk mencari sesuatu yang dia benci untuk orang yang paling dia sayang.....

0 ulasan:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

~ Setia Bersama ~


.: Frenzy . Fm :.
Mesti Gempak Punya!~
MINTA LAGU